Cu și despre noi
Am scos capul pe piață în 2019 și de atunci lucrăm cu spor, drag și puțină nebunie spre a realiza proiectele clienților noștri, de la ace, brice și carice până la “avioane”.
În mod tradițional, am spune că suntem o agenție de publicitate full-service…
Adicătele un fel de shaorma cu de toate.
Noi nu ne credem musai cei mai buni, da’ puțin mai ciudăței cu siguranță suntem.
Ne place să facem lucrurile altfel, din seria “it’s not stupid if it works”.
În loc să ne lăudăm cu ce facem și ce dregem, noi îți așteptăm cu nerăbdare provocarea.
Avem și o deviza, ca orice echipă respectabilă: “Facem! Da’ nu facem noi?!”
*P.S. Pentru cei care încă au senzația că publicitate înseamnă Pavel Bartoș anunțând asta din 12 în 12 minute, putem rezolva. Pentru o sumă modică, desigur, cerută de artist.
Dar vorba lungă săracia omului, și dacă tot nu te-am convins, îți dăm 5 motive pentru care să NU lucrezi cu noi:
1. ‘eftin, repede și ieri.
Încercăm să venim cu prețuri omenești, că și nouă ne-a venit factura la curent. Cât despre repede… în limitele fizicii cuantice și al procentajului de ardelean din fiecare, încercăm să îți livrăm comanda înainte să ne-o dai. Adică ieri. (se aplică termeni și condiții)
2. Printăm orice și pe orice.
Mai puțin pe aer, că încă nu avem tehnologia necesară. Dar găsim o soluție, dacă e musai necesar… și nu printăm bani, pentru că nu e legal. Dar dacă puteam face asta nu mai eram aici.
3. Suntem încăpățânați.
Adică ne chinuim până iese așa cum trebuie si cum vrem – și noi, și voi. Nu merge nici cum? Luăm ciocanul de 5 sau niște duct-tape și facem să meargă… sau să stea. Am vorbit, am rezolvat. SE POATE! (de luni până vineri, intre 9 și 17)
4. Suntem puțin bizari.
Ne place să venim cu idei noi, diferite, poate puțin ciudățele. “Guerilla” e un fel de crez al nostru. Si hei, știm cum stă treaba cu frica de nou, dar “video killed the radio star” și acuma toată lumea e pe streaming, nu?
5. Suntem neserioși.
Sincer, de ce ai vrea să lucrezi cu o agenție care are un copywriter care scrie texte de genul pe site? Și cu o conducere care să aprobe așa ceva?
6. Ne chinuim să dăm ce-i mai bun din noi.
Arta cere perfecțiune și noi încercăm să o atingem. În cel mai rău caz, sa o arătam… măcar cu degetul.
7. De la grafician citire:
Dacă știi mai bine ca noi cum se face, costă dublu. Dacă și dupa această notificare încă insiști, așteptăm un CV pe adresa de mail.
8. Nu știm să numărăm.
Adică copywriterul nu știe. Știe în schimb alfabetul și să scrie, să pună diacritice și cratima la locul ei. Știe că o virgulă a omorât un om. Mai pe scurt, ceea ce e scris în fișa postului (da, știe să și citească!). De bani se ocupă departamentul financiar.